|
ASTP / EPAS v datech a časech (L+K 26/1975) |
|||
Sojuz - Apollo |
|||
Čas od startu GET |
Světový čas UT |
Loď |
Událost |
15.července |
|||
000.00.00.005 |
12.20.00,005 |
S |
Start |
000.02.00 |
12.22.00 |
S |
Odhození 1. stupně |
000.02.15 |
12.22.15 |
S |
Odhození aerodynamického krytu |
000.05 00 |
12.25.00 |
S |
Odhození 2. stupně |
000.08.50 |
12.28.50 |
S |
Navedení na dráhu hp = 186,35 km, |
hA = 220,35 km, P= 88,49 min, i = 51,78° |
|||
000.10 |
12.30 |
S |
Vyklopeny panely slunečních baterií a antény |
005.31.40 |
17.51.40 |
S |
Korekční manévr t = 7,4 s, dv = 3.4 m/s, |
hp = 192,41 km, hA = 231,71 km |
|||
006.17 |
18,37 |
S |
Zahájeno snižování tlaku |
007.30.00,381 |
19.50.00,381 |
A |
Start |
007.32.16,1 |
19.52.16,1 |
A |
Vypnuty vnitřní motory 1 . stupně (IECO) |
007.32.19,7 |
19.52.19,7 |
A |
Vypnuty vnější motory 1. stupně (OECO) |
007.32.21,0 |
19.52.21,0 |
A |
Oddělení stupňů |
007.32.22,4 |
19.52.22,4 |
A |
Zážeh 2. stupně |
007 32.41,7 |
19.52.41,7 |
A |
Odhození záchranné věže |
007.39.45,3 |
19.59.45,3 |
A |
Vypnutí motoru 2. stupně |
007.39.55,5 |
19.59.55,5 |
A |
Navedení na dráhu hp = 154,0 km, |
hA = 171,2 km, i = 51,79° |
|||
008.44 |
21.04 |
A |
Zahájena přestavba lodi |
008.51 |
21.11 |
S |
Dokončeno snižováni tlaku |
011.11.01,59 |
23.31.01,59 |
A |
Korekční manévr ACM, t = 0,9 s (SPS), |
dv = 6,3 m/s, hp = 163 km, hA = 165 km |
|||
16. července |
|||
013.28.29,00 |
01.48.29.00 |
A |
Fázovací manévr NC-1, t = 3,1 s (SPS), |
dv = 20,9 m/s, hp = 174,0 km, hA = 237,5 km |
|||
24.23.35 |
12.43.35 |
S |
Přechod na vyčkávací dráhu, t = 21 s, |
hp = 222,7 km, hA = 225,5 km |
|||
031.58.00,00 |
20.18 00,00 |
A |
Korekce roviny dráhy PCM, t = 24 s |
(4x RCS +X), dv= 2,7 m/s, hp= 173,1 km, |
|||
hA = 231,1 km |
|||
17. července |
|||
048.31.00,00 |
12.51.00,00 |
A |
Fázovací manévr NC-2, t = 1 s (SPS). |
dv = 7,6 m/s, hp = 165 km, hA = 186 km |
|||
048.38 |
12.58 |
A |
Sojuz zaměřen sextantem |
048.42 |
13.02 |
A+S |
Navázáno spojení na VVF |
049.15.04,80 |
13.35.04,80 |
A |
Korekční manévr NCC, t = 2 s (SPS), |
dv= 11,1 m/s, hp = 186 km, hA = 205 km |
|||
049.51 |
14.11 |
A |
Přechod na soustřednou dráhu NSR, |
t = 1 s (SPS), dv= 4,1 m/s, hp = 209,2 km, |
|||
hA = 210,7 km |
|||
050.53 |
15.13 |
A |
Přechod na stíhací dráhu TPI, t = 1 s (SPS), |
dv = 6,7 m/s, hp = 205 km, hA = 225 km |
|||
051.34 |
15.54 |
A+S |
Zahájeni letu ve formaci |
051.49.12 |
16.09.12 |
A |
Registrace dotyku lodí (zachycení) |
051.49.34 |
16.09.34 |
S |
Registrace dotyku lodí (zachycení) |
051.52.30 |
16.12.30 |
A |
Signalizace pevného spojeni |
051.53.30 |
16.13.30 |
S |
Signalizace pevného spojeni |
054.57.30 |
19.17.30 |
A+S |
Otevřen průlez mezi DM a OM |
054.59.27 |
19.19.27 |
A+S |
Setkání posádek |
058.30 |
22.50 |
A+S |
Ukončení první návštěvy |
18. července |
|||
069.29 |
09.49 |
A+S |
Otevřen průlez mezi DM a OM (2. přestup) |
080.29 |
20.49 |
A+S |
Rozloučení posádek |
080.34 |
20.54 |
A+S |
Zahájeny přípravy k uzavření průlezu |
080.40.00 |
21.00.00 |
S |
Uzavřen průlez č. 4 |
080.40.22 |
21.00.22 |
A |
Uzavřen průlez č. 3 |
19. července |
|||
095.38 |
09.58 |
A+S |
Zrušeno pevné spojení |
095.43.20 |
10.03.20 |
A |
Odpojení lodí |
095.43.35 |
10.03.35 |
A |
Vzdalovací manévr, t = 3 s (4x RCS -X) |
095.43.50 |
10.03.50 |
A |
Vzdalovací manévr, t = 4 s (4x RCS -X ) |
095.47.20 |
10.07.20 |
A |
Vyrovnání rychlostí, t = 16s (4x RCS +X) |
096.13 |
10.33 |
A+S |
Zachycení |
096.18 |
10.38 |
A+S |
Pevné spojení |
099.03.00 |
13.23.00 |
A+S |
Zrušeno pevné spojení |
099.07.00 |
13.27.00 |
A+S |
Odpojení lodí |
102.16 |
18.16 |
A |
Separační manévr, t = 6s (4x RCS -X), |
dv= 2,3 m/s, hp = 218 km, hA = 221 km |
|||
21. července |
|||
141.49 |
10.09 |
S |
Orientace do polohy brzdicího manévru |
141.50.35 |
10.10.35 |
S |
Brzdicí manévr, t = 183 s, dv = 120 m/s |
142.02.26 |
10.22.26 |
S |
Oddělení orbitální a přístrojové sekce |
142.06.48 |
10.26.48 |
S |
Vstup do atmosféry, h = 104,8 km |
142.16 |
10.36 |
S |
Vypuštěn padák |
142.30.54 |
13.50.54 |
S |
Přistání (65°35' v. d., 52°32' s. š.) |
146.36.00,00 |
14.56.00,00 |
A |
Korekce dráhy ATM, t = 37s (2x RCS -X), |
dv= 2,4 m/s, hp = 214, 9 km, hA = 224,0 km |
|||
23. července |
|||
199.23.48,00 |
19.43.48,00 |
A |
Rotační manévr pro odhození DM |
199.25.00 |
19.45.00 |
A |
Odhození DM |
200.00.00,00 |
20.20.00,00 |
A |
Separační manévr DM-1, t = 1 s (SPS), |
dv = 9,5 m/s, hp = 219,2 km, hA = 232,0 km |
|||
24. července |
|||
204.11.42.00 |
00.31.42,00 |
A |
Separační manévr DM-2, t = 1 s (SPS), |
dv = 8,3 m/s, hp= 210,7 km, hA = 223,7 km |
|||
224.17.47 |
20.37.47 |
A |
Brzdící manévr ADM, t = 7 s (SPS), |
dv = 57,9 m/s |
|||
224.24 |
20.44 |
A |
Odhození SM |
224.38.01 |
20.58.01 |
A |
Vstup do atmosféry, h = 120 km |
224.55.25 |
21.15.25 |
A |
Vypuštěny hlavní padáky |
224.58.24 |
21.18.24 |
A |
Přistání (22,0° s. š., 163,0° z. d.) |
Přepis tabulky |
|||
M.Filip |
|||
9.10.2002 |
[ Obsah | Pilotované lety | Sojuz | Apollo | Sojuz 19 (EPAS) | Apollo ASTP | Sojuz - Apollo | Sojuz - Apollo v L+K ]